27 Eylül 2011 Salı

Ne-Hep-NeymiÅŸ

Ne havalara girdim ben                                             

Ne yaÄŸmurlar yaÄŸdırdım                                  

Ne fırtınalar kopardım                                       

Ne faydasını gördüm                                        

Ne zararından öldüm                                        

Ne olursa olsun içime gömdüm                          

Ne durdum                                                                          

Ne duruldum       
                                                                
Hep didik didik aradım 
Hep kendimden baÅŸkalarında aradım 
Hep Yanlız olmadığıma inandım 
Hep tam inanırken yarım kaldım 
Hep sevilerek sevdim zannettim
Hep sevdim derken sevilmedim 
Hep kovuldum 
Hep yoruldum

Neymiş Fazla havalara girip didik didik aranmıyacan

Neymiş Kendini başkalarında arayıp yağmurlar yağdırmayacan

Neymiş Yanlız olmadığına inanıp fırtınalar koparmıyacan

Neymiş Faydasına inanıp yarım kalmıyacan

Neymiş Ölümüne sevip sevildiğini zannetmiyecen

Neymiş sevdim deyip sevilmeyince içine gömücen

NeymiÅŸ Durduk yere kovulmayacan

NeymiÅŸ Durulup yorulmayacan

 


                

Hiç yorum yok: